Een goed gesprek als telefonisch visitekaartje

R&D TeleBusiness is uw telefonische visitekaartje tijdens B2B-gesprekken.

Ook via de telefoon wilt u een goede indruk achterlaten bij uw (potentiële) klanten. Zelfs bij diegenen, die niet meteen geïnteresseerd zijn in uw product of dienst. 

Daarom belt R&D TeleBusiness nooit met een vast script. Op die manier ontstaat er namelijk ruimte voor een echt gesprek. En dat kan er zomaar voor zorgen dat u zo’n positieve indruk achterlaat, dat een prospect op een later moment wèl voor u kiest.

Het verschil zit hem in de details

Bellen als medewerker van uw bedrijf

Schakelt u ons in voor telemarketing? Dan bellen we tijdens uw opdracht als medewerker van uw bedrijf. En dus niet namens uw bedrijf. Dit klinkt misschien als een onbeduidend detail, maar het voelt – zowel voor degene die we voor u bellen, als voor ons – compleet anders: meer betrokken. 

Gedegen voorbereiding

Wij verdiepen ons in uw markt, producten en diensten. En maken kennis met uw medewerkers, zodat we weten naar welke collega we bij specifieke vragen kunnen doorverwijzen. Omdat we oprecht geïnteresseerd zijn in uw producten, diensten en klanten en een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebben, zorgen we samen voor het beste resultaat.

Kwaliteit versus kwantiteit

We denken graag met u mee over het meest optimale effect van ons werk. Want wat heeft u aan 30 bezoekafspraken naar aanleiding van een mailing, als uw medewerkers die bezoeken vervolgens helemaal niet kunnen afleggen? En wat heeft u liever: twee kwalitatieve leads met grote kans op een opdracht? Of 60 afspraken, die uiteindelijk tot niets leiden?

Van leadgeneratie tot relatiebeheer

U kunt telemarketing voor verschillende doeleinden inzetten. Veel MKB’ers schakelen R&D TeleBusiness bijvoorbeeld in om:

  • kwalitatieve bezoekafspraken te maken;
  • nieuwe leads te genereren;
  • adressenbestanden te screenen;
  • marktonderzoek te doen;
  • uitnodigingen of mailings na te bellen;
  • relaties te onderhouden.

Onze marketeers zijn getraind in het opvangen van koopsignalen. Maar ze kunnen tijdens een (sales)gesprek ook data voor u verzamelen over bijvoorbeeld uw performance of naamsbekendheid. 

Vanwege onze betrokkenheid en resultaatgerichte aanpak streven we naar langdurige samenwerking met onze opdrachtgevers.

Wilt u op een voordelige manier het effect van TeleMarketing ervaren? Klik hier voor ons speciale kennismakingsaanbod

 

Top